lay down a list of what is wrong


idag har jag varit kreativ och städat här uppe. inte så kul kanske, men desto skönare feeling när det var klart :)
sen satt jag och grejsade lite med kylskåpspoesi som jag hittade när jag städade. hittade även 350 spänn, woho!
sen tittade jag i fotoalbum från när syrran var liten, gulligt :) det finns tyvärr inga album på mej, bara lösa kort, så jag orkar aldrig gå igenom det. men jag funderar på att ägna helgen åt det. alltid kul att se hur man såg ut som liten.

här kommer den lilla text som jag skapade med kylskåpsmagneterna, kanske inte världbäst men kul var det iaf :)


vi lever deppiga
vi borde lyssna och sjunga musik
som gör folk glada
du är en tragisk och fantastisk låt
på en pop skiva
alltid bubblande elegant
jag skall stanna när den går i kras
för jag har din vackra stjärna
du vill hem men ska du orka min prins?
tänd ljuset under dina fötter
din sång är en elegant
och varm stämning
jag tackar aldrig nej
min kung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0