tra la la

nu sitter jag här och pluggar (ja, du läste rätt) på israel-palestina konflikten jag ska ha prov på imorn. buhu. för en gångs skull vill jag verkligen att det ska gå bra, eftersom jag faktiskt har pluggat. men nu kommer det skita sej. jag kan inte allt och jag har inte koll på när vad sakerna hände. svårt! men jag får väl säga att jag i alla fall har lärt mej något. det är ju ett plus bara det. på onsdag ska vi till universitetet på föreläsning om växthuseffekten. kan bli intressant, men jag hade ju hellre varit hemma. men jag ska ju ändå ha utvecklingssamtal efter, så jag måste väl pallra mej dit. och samtalet ser jag verkligen inte fram emot. plus att båda mina föräldrar tydligen ska med. kul för mej. fast det kan nog vara bra också eftersom jag kan behöva någon som pratar för mej eftersom jag inte säger så värstans mycket.

nej, nu ska jag plugga lite mer och sedan är det musikskolan som gäller.

Kommentarer
Postat av: hanna

då får du lära mig lite om konflikten :D

2008-03-18 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0