broken wings

nu har jag nyss kommit hem från matchen som vi tyvärr förlorade. 0-1 i halvlek, och när slutsignalen ljöd stod reslutatet 0-2 på tavlan. det var kanske rättvist, visst, men det hade varit kul att iaf få till ett mål. det var dem värda tycker jag. men ibland går det inte alltid som man vill. men det var en mycket underhållande match och carlstad kämpade på bra och gjorde absolut sitt bästa, och mer kan man inte göra. :)

nu är jag sååå trött och längtar till sängen. för en gångs skull vill jag ha en varm säng, för kallt var det på fotbollen, trots varm jacka. och sen kom regnet åxå, men min glädje till fotbollen stod fast ändå.

imorn är det tråkig franka som jag inte vet varför jag ens går på. sen matte vilket jag heller inte har en anledning att gå på, men jag gör det ändå. sedan väntar idrott, buhu. vi ska springa fyra varv runt gubbholmen, vilket känns riktigt tungt. jag ska nog mest gå, kanske lättjogga lite.

sen på kvällen kommer det jag och pappa sett fram mot sen i höstas typ, bröderna rongedal (som vi för övrigt avgudar) tävlar i så ska det låta. jag må låta knäpp och konstig, men jag gillar det programmet. och vad ni tycker om det bryr jag mej inte det minsta om. jag gillar det och det står jag för. förra året slog dem igenom i just detta program, och det ska bli riktigt intressant att se vad dem har att bjuda på denna gången. vi brukar lite då och då titta på programmet som dem var med i från förra året, vi har det inspelat på band. så imorn kommer ännu ett avsnitt till videohögen, och jag och pappa har bokat varandra. chips, dricka, pappa, underhållning och musik - kan det bli bättre? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0