looking behind

ännu en dag i mitt liv är över. men idag har jag faktiskt gjort lite nytta till skillnad mot annars. jag satt och pluggade geografi i 2 timmar (!) vilket nog är rekord känns det som. men tiden gick väldigt fort ändå, men jag var helt utsliten efteråt. sen gick jag och pappa en runda i skogen i ungefär 1 timme, riktigt skönt var det. vi ska ta en sväng imorn också om det är fint väder. imorn är det nationellt prov i engelska som gäller, reading och listening. borde väl gå okej, om jag bara klarar av att koncentrera mej. men det ska allt gå vägen. är så himla trött nu för tiden. jag sover knappt något och jag vaknar tidigt. jävla värme. jag kan inte sova när det är för varmt, det måste vara kallt om jag ska kunna somna. och då har jag ändå satt in fläkt,bytt till ett svalare täcke och satt in en extra kudde för att kunna få luft. det går bara inte att andas när det är varmt. pappa tror att det har med astman att göra, som jag hade när jag var yngre. det kan nog stämma. det gäller även när jag ska spring länge. min luft tar liksom slut och jag kan inte andas, så jag måste springa, stanna, springa, stanna. och det är inte så bra. och springa ska vi tyvärr göra på idrotten på fredag, vilket jag nu inte vet om jag ska vara med på, dels för ryggens skull och dels för att jag har ont i halsen. men det kanske går över, det vore skönt att ha det gjort. men som sagt, vi får se. jag tänker inte springa om halsen gör ont, det gjorde jag förra gången och det fick jag lida för i flera veckor. no more förkylning, please!

nu ska här sovas. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0