the road is long

tjosan. här är jag igen. idag är det studiedag så jag är ledig, woho! finns inget bättre än att vara hemma och slappa. måste dock tyvärr plugga på ett geografiprov jag ska ha nästa vecka, buhu. men jag har inget bättre för mej, så det är lika bra att få det gjort.

jag har gått runt i korsett nu i två dagar. har haft ont i ryggen i flera veckor, men den senaste veckan har det blivit sämre, så mamma lånade ut sin gamla korsett till mej som hon hade när hon hade ont i ryggen. det går ganska bra att ligga ner och stå upp, men när jag sitter ner gör det asont i ryggen. vet inte riktigt hur jag ska överleva matchen mellan carlstad united - malmö ff imorn. men jag får väl passa på att vila idag och ta det lugnt. om det inte blir bättre måste jag gå till skolsköterskan även om jag inte är så sugen på det. men ont kan jag ju inte ha hela livet heller, så det är väl lika bra att kolla upp det innan det blir olidligt.

läste gårdagens aftonbladet i morse, och läste om uppföljaren till kenny starfighter. jag fattar inte varför dem gör en fortsättning, dem förstör ju en riktigt bra film som jag gillar. jag tror faktiskt inte dem kan leva upp till hur bra den första verkligen var, men det återstår ju att se. jag kan ju egentligen inte uttala mej innan jag sett den, men det känns ändå som en dålig idé. men vem vet, jag kanske ändrar mej.

nej, nu ska jag hoppa i duschen och sen är det plugg som gäller för hela slanten. nu jävlar ska jag få g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0