trouble

öppnade aftonbladet förut, och såg en sak jag drömt om att få se. coldplay kommer till sverige! jag vet inte om jag har skrivit det här på bloggen, jag kanske bara har tänkt på det, att jag någon gågn i mitt liv ska gå och se när colddplay spelar. och nu har jag chansen. visst, det var inte helt klar än, det var bara spekulationer...men ändå. jag blev överlycklig. allt ont och jobbigt försvann som på en sekund och en känsla av lugn infann sej, något jag verkligen saknat på sistone. jag ska ha biljetter, jag ska. det finns inget band som har hjälpt mej så mycket som coldplay har gjort. det går nästan inte att beskriva, men dem har förändrat mitt liv med deras musik och fantastiska texter. jag älskar dem. <3

nu ska jag se på så ska det låta, som sagt är rongedalsbröderna med, och då måste man titta, så är det bara. så nu blir det lugnt med chips och mys pys framför några sveriges bästa röster. och med coldplay i tankarna har kvällen redan lyckats!

Kommentarer
Postat av: HENA

Jag vill också!

2008-05-17 @ 17:30:15
Postat av: anna

JA! xD

2008-05-17 @ 18:15:08
Postat av: Anna

När ska de spela?!

2008-05-17 @ 23:16:25
Postat av: anna

någon gång i november...det är inte bestämt när än. xD

2008-05-18 @ 17:32:44
Postat av: hena

november är ju en perfekt present till mig!

2008-05-18 @ 18:25:08
Postat av: anna

ja, dem hade nog dej i tankarna när dem planerade, tror du inte det? ;)

2008-05-18 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0