uppdatering

jag har verkligen inte orkat skriva på ett tag nu, har varit så jävla trött och utsliten. men nu känner jag att det är lika bra att få det gjort. jag har varit så hmla deppig och trött och har inte haft kraft att göra något. men igår gick jag och pappa på fotboll igen, ännu en match med carlstad united, denna gång en seriematch mot värnamo. carlstad vann med 1-0, men värnamo fick straff i sista tilläggsminuten, men sköt i ribban, haha! så det var riktigt gött att dem klarade av ännu en match, men nog var de slitna alltid. nästa match blir i svenska cupen, mot malmö ff. hoppas på mycket folk och riktigt bra fotboll. nu måste dem bara vila upp sej. men det kan bli svårt att slå två "bra" lag så tätt inpå, men gör dem bara sitt bästa så kan vi inte klaga.

känns faktiskt inte så jobbigt nu med alla nationalla prov, jag har kanske blivit van eller något. men jag kommer inte att glömma hur det kändes i högstadite när dem rullade på, jag kunde gå i flera veckor och må dåligt över det. men nu vet jag bättre och tänker inte så mycket på det. det ordnar sej i slutädan ändå. jag tänker alltid att proven inte spelar så stor roll om några år ändå, vem kommer komma ihåg dem? så är min inställning till typ allt just nu.

hade ju sagt till mej själv att inte bli allt för galen i eurovision song contest i år, som jag blev förra året, och jag tror att jag har lyckats. visst, jag har iof lyssnat igenom alla bidrag och gett betyg och kommentarer, men jag känner mej inte så galen. men det kanske kommer när det börjar närma sej, vem vet.

shit, gud så långt jag skrivit nu, jag får nog börjar skriva lite oftare så det inte blir för mycket för er som ska läsa, jag vet att ni klagar över det. men jag orkar inte, och speciellt inte nu när det är sol ute (och jag som inte ens gillar solen) men jag vet att när jag lär sätter mej här så kommer tankarna och då är det bara att skriva. i värsta fall får jag väl skriva om dagen som varit.

måste bara berätta att jag satt i helgen och tittade igenom live 8 på video, underbart! (jag förklarar kanske senare vad det är, för er som inte vet). både U2 och coldplay var med, och jag satt och njöt när dem spelade. och sen kom fix you...behöver jag säga mer?! <3

Kommentarer
Postat av: HENA

styckeindelning is the shit! (Y)

2008-05-06 @ 22:07:03
Postat av: anna

oj då, hahah, det tänkte jag inte på :) ^^

2008-05-07 @ 13:23:19
URL: http://elinkallgren87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0