what can i do to make you love me?

ja, då var man hemma då. vi hade nationellt prov i eneglska idag, och det gick sådär. reading delen gick bra, men inte hördelen. jag suger alltid på den delen. men men, whatever. är så jävla trött just nu, tror jag ska sätta mej framför OC och bara vila upp mej. för ikväll är det en stor kväll. carlstad united gästas av malmö ff, som för den del också kommer med sitt ordinarie lag, så det ska bli en mycket bra match. satt på bussen hem och var allmänt deppig och trött, och plötsligt tittade jag ut genom fönstret och såg en affisch med påminnelse för matchen, och genast fylldes jag med glädje, genuin glädje. jag hade hoppats på lite varmare väder, eftersom det alltid är kallt på ingvalla ip. men det blir väl tjock jacka som vanligt som gäller. jag återkommer ikväll om matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0