if you look closely you can see the scars

jag drömde en hemsk dröm men när jag vaknade insåg jag att det inte var en dröm, det var sanningen. det snurrar i mitt huvud och när som helst bryter jag ihop, går sönder i flera bitar. jag kan inte längre le för det finns ingen glädje, allt jag ser är mörker. på torsdag ska jag till kuratorn och det kunde inte kommit lägligare, jag måste prata även om jag inte vill. jag märker hur depressionens mörka ande intagit min kropp men jag är van. någon gång måste allt få ett slut, någon gång måste jag bli fri från det som tynger ner mig. men jag vet inte vad det är som gör att jag mår så dåligt, det är det jag måste ta reda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0