lov

nu är det äntligen lov igen, men denna gång har jag faktiskt inte längtat efter det så värst mycket. har massor att plugga och minst tusen saker jag måste göra. dessutom brukar jag alltid må piss under lov, så jag har inte direkt några höga förväntningar på detta lov. igår var jag med mamma och hennes vänner på bio, män som hatar kvinnor. jag hade inte en aning om vad den handlade om (eftersom jag är en av de få som aldrig läst böckerna och inte har en susning om vad hysterin handlar om), men jag måste ändå medge att den var riktigt bra. och coola kläder hade en av karaktärerna också, ett plus i kanten. mamma och jag pratade om projektarbetet igår när vi åkte hem från bion, och hon erbjöd sig att läsa boken och rätta, vilket hon sagt förut. jag vill egentligen inte att hon ska läsa boken, men samtidigt vill jag berätta hela sanningen och kanske må bättre. så idag sa jag att hon, och syrran, får läsa boken men det sker på egen risk. mycket av det som står i boken vet jag att de egentligen inte vill läsa, men det är lika bra att sanningen kommer fram. och eftersom jag ändå inte kan prata om det så är det lika bra att de läser boken så de förstår. fast jag gjorde en deal med mamma. om hon läser boken måste hon lova mig att inte prata om vad som står i den, och inte tjata. får se hur det blir med det. just det, tack per för den nya designen! nice nice nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0