saknar hanna <3

min ängel hanna befinner sig nu i spanien i 4 veckor, och jag saknar henne fruktansvärt mycket! hade inte träffat henne på några veckor innan hon åkte, men några dagar hon for träffades vi, och hon får mig alltid att le. hennes skratt är bland det bästa jag vet, och hon får mig att alltid ha en mening med mitt liv. men nu är hon i spanien, och nu inser jag att jag inte klarar mig utan henne. när jag inte har något att göra brukar jag ringa eller messa henne men det går inte nu. istä llet sitter jag här och läser hennes blogginlägg och försöker att inte tänka på hur lång tid det är kvar tills hon kommer hem. i höstas åkte min andra ängel levin iväg i 3 veckor, och även det var en evighet. men nu är det 4 veckor som gäller, och jag hade verkligen behövt hanna vid min sida nu...men jag får hålla hoppet vid liv och vänta tills hon kommer hem, även om det blir svårt. hon är ju faktiskt min ängel, och änglar kommer inte på beställning, det bara finns där. saknar dej hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0