finally fredag

äntligen fredag, även om det verkligen inte känns så. idag har jag bara slapp svenska, och sen läxförhör på historian. sen har klassens ena mentor bestämt sig för att flytta på mentorstiden tills på fredag eftermiddag, efter vi slutat! jävla idiot säger jag bara. ingen vill ens stanna kvar längre, men nu måste vi det. hon kommer till och med smyga in på vår tidigare lektion för att se till så ingen sticker hem. tror fan det. inte nog med detta, hon är störd i huvudet och jag hatar henne lika mycket som när hon faktiskt var min mentor. mem nu är min mentor sjukskriven, så mitt utvecklingssamtal kommer bli med denna kärring, fy fan. så det kan bli inressant att se hur många som faktiskt går dit. jag går väl dit, men känner inte för det. ingen information brukar vi få, så vi sitter bara där och väntar medans hon pratar med någon enskilt. drygt. men om hon gör så sticker jag med, det är ju för fan fredag och jag ska hem! i natt har jag faktiskt sovit lite, och det känns gött. imorn kväll ska jag hem till ida för lite mys framför melodifestivalen, skoj skoj. så idag ska jag bara ta det lugnt. oj då, min buss går om en halvtimme...borde kanske göra mig iordning. panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0