fredagen den trettonde

idag mår jag fruktansvärt dåligt. ska egentligen till moa ikväll och sen till nöjes, men nu blir det nog inte så. min morbor kommer kankse hit och han är döense. jag trodde att han var bättre så jag kunde träffa han någon annan gång, men tydligen sitter han i rullstol och har syrgas. så hans fru ville egentligen inte ha hit honom, men han vill tydligen hinner säga hej då innan han dör. och mina kompisar får hata mig allt de vill, men jag kommer ångra mig hela livet om jag inte träffar honom. men nu är det ju inte säkert att han kommer, men ifall han gör det måste jag vara hemma. och ven om han inte kommer så har jag ingen lust att gå ut och fira när jag mår som jag gör. jag har aldrig varit med om detta förut, att någon närstående snart dör, så allt blir som en chock. trots att jag inte träffar honom så ofta så är han ändå min morbror. jag kan helt enkelt inte gå. jag har gråtit i flera dagar, fast inte över detta. jag har mått piss innan och nu mår jag bara ännu sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0