måndag

studiedag idag. har faktiskt gjort nytta måste jag säga. jag har städat mitt rum, toaletten (iaf damsugit), trappan och sen har jag skottat ton med snö också! ett avsnitt av OC har jag hunnit med, men jag lovar att det blir fler resten av dagen. mat fick jag lite i mig, och nu sitter jag här och lyssnar på en ny favvolåt jag inte kan få nog av: john me - love i my drug. jävligt go röst har han och texten tycker jag är underbar. mejlade kuratorn igår angående att jag inte kan komma på torsdag eftersom alla treor ska till universitetet på infodag. jag tror att hon och skolsköterskan ska komma ut till vår klass imorn och prata om något, så det kan bli jobbig stämning om hon inte svarat tills dess. men jag orkar ärligt talat inte bry mig längre. jag orkar inte prata med henne och jag orkar knappt sitta här och skriva. jag mår illa, magen värker, och jag känner hur ångesten kryper allt närmare inpå mig. hata hata hata. ska ta ett varmt bad snart så jag får upp värmen i kroppen. med tanke på att jag fryser hela tiden så svettas jag som en gris för att försöka hålla mig varm. håret på armarna växer och har snart slagit rekord i mest hår. men jag får skylla mig själv. jag vet att både magont, håret på armarna och kölden kommer att försvinna och jag äter som jag ska, men det är för svårt. jag klarar kanske några dagar, men sedan återvänder jag till svält igen. lottlöst. ingen idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0