onsdag

onsdag, usch. sitter just nu i skolan och försöker mig på att skriva ett filmmanus. vaknade fruktansvärt trött i morse, vilket jag gjort hela veckan. sen ska jag iväg till musikskolan och spela vilket ska bli kul. ser att solen tittar fram nu, och jag hoppas att den stannar framme ett tag till så vi hinner sola lite på rasten. sen när jag kommer hem tänkte jag gå ut och gå med pappa om han kan, har gjort det några gånger i veckan och det är riktigt skönt faktiskt. en timme rask promenix så är jag varm sen resten av kvällen, vilket är riktigt gött när jag anars fryser.

Kommentarer
Postat av: stina

godmorgon

2009-03-18 @ 09:31:30
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0