onsdag

nu sitter jag här i skolan och hatar allt som har att göra med denna helvetiska skola jag går i. lämnade in mitt nya reportage till läraren, vilket tydligen fortfarande inte är godkänd. jag har frågat vad som är fel, men han vägrar svara. jag hatar honom och han hatar mig. så nu får jag göra ett nytt reportage, och denna gång tänker jag intervjua min pappa om bandy, ett ämne jag vet att jag kan något om. så nu ska jag fundera på vad jag måste ha med, för snart går tiden ut och då är det försent att läsa upp. jävla skit skola. ska bli jävligt skönt att slippa dig om några månader! nämnde jag att jag hatar skolan?

Kommentarer
Postat av: Per

Ett litet påpekande bara: Du är inte irriterande!

Jag är ganska glad att jag gick med på att gå på en blind date..



Håller tummarna för att det går bättre den här gången!

2009-03-04 @ 10:49:34
URL: http://metylteobromin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0