otursdagen

min morbor kom aldrig, och kanske var det lika bra. hans värden hade sjunkit och han hade nog inte orkat åka hela vägen hit från halmstad. så nu vet jag inyr när eller ens om jag får träffa honom. jag har varit nere hela dagen och hade verkligen inte orkat gått ut. imorn är det final i melodifestivalen, och jag och syrran ska hem till hennes pojkvän per och tjocka oss med tacos, chips och spel. får se hur jag mår då, förhoppningsvis kan jag lägga alla tankar åt sidan och försöka njuta av stunden. men just nu finns det inget annat inom mig än min morbror. han ska kanske transplantera sin lunga i maj, så jag håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra och att han ska orka hela vägen fram. helt plötsligt är han närmre mig på nåt sätt, för jag visste faktiskt inte att det var så allvarligt. eller också ville jag inte förstå...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner också så att jag bryr mig mer om honom nu. Jag tror inte att varken du eller jag har fattat hur dålig han faktiskt är pga att mamma inte har velat/orkat berätta eller så kanske hon inte har vetat hur dålig han är.



Hoppas att du kan släppa det och har det roligt ikväll.



Puss min lilla skummis

2009-03-14 @ 12:40:34
URL: http://elinkallgren87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0