school

nu sitter jag fortfarande här i skolan och slappar. har lugnat ner mig lite och känner att jag faktiskt kan klara detta bara jag tänker till lite. men nu är jag taggad att göra denna jävla intervjun än gång till. någon gång måste jag väl ändå klara det, eller? inatt har jag knappt sovit något alls. så dåligt som jag sovit under de senaste veckorna har jag aldrig gjort förr, inte ens när jag mådde som sämst. vaknar orolig på natten, och sedan ligger jag och halvsover fram tills klockan ringer. så känslan av att jag sovit ut infinner sig aldrig. på natten när jag ska sova, svävar läskiga ansikten och spöken mmot mig när jag blundar, vilket inte är särskilt trevligt. det gör att jag inte kan sova, och ligger och vrider på mig tills jag somnar av att jag är helt utmattad. i hate it. om inte det blir bättre måste jag fan prata med skolsköterskan om tips, hon brukar ha koll på sånt. kuratorn på onsdag och det kunde inte komma lägligare. nu bär det snart av till musikskolan där jag idag ska ha en vikarie, får se hur det går. för en gångs skull har jag faktiskt tränat på läxan, men det brukar gå sämre för mig då, konstigt. kanske är jag bra på att improvisera, vem vet. men det ska allt gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0