snark

ska nu på riktigt försöka mig på att satsa på denna skitblogg. har saknat att skriva även fast jag har min bok som projektarbete arr göra färdig. jag trodde att jag skulle ha några minnen från första terminen av gymnasiet att plocka fram, men jag inser nu att jag förträngt allt. jag har som tur min gamla blogg på lunar som jag läser, för att försöka upfatta min situation. känner inte riktigt att det blir som jag tänkt mig, och boken kommer att bli sämre ju längre man läser. jag har tappat orken och lusten, och fortfarande har jag inte hört något från varken kuratorn eller min handledare (om hon nu är det?). förvirrad är bara förnamnet. lovet är nu slut, och det har flutit förbi både fort och sakta. många timmar framför OC har det blivit, i admitt that. men jag har inte bara varit soffpotatis, mamma har bokstavligt talat tvingat ut min på promenix typ varje dag, och några varv i affärer har det hunnits med. men som sagt, OC har tagit upp det mesta av min tid. har bara 5 avsnitt kvar nu, och det är riktigt skönt att få sväva in i en annan värld när verklighetens bistra skugga tagit överhand. imorn är jag esam hemma och jag tänker sova längre än 8, vilket jag kanske kan lyckas med. sömnen har verkligen inte funnits och jag har vaknat vid 8-9 snåret VARJE dag. tur att jag inte är beroende av sömn som min kära syster yster är. OC ska ses klart imorn, och jag tänker verkligen njuta av dess lugn!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Spana gärna in min blogg som är nydesignad av mig, lämna gärna en kommentar.

2009-03-01 @ 21:33:29
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0