söndag

jag hatar söndagar. ett tag kunde jag faktiskt gå runt och vara glad på söndagar, men de dagarna är förbi. finsn så många saker jag ska göra, men som jag inte orkar ta tag i. t.ex. se på massa filmer, skriva, städa mm. istället sitter jag och slappar och degar framför något program om feta ungar i england, som jag redan sett flera gånger. med andra ord, jag är för lat och orkeslös för att orka hitta på något. tandvärk har jag också, så äta vill jag inte heller göra. igår var jag iaf hos ida och myste, riktigt skoj. en heldag med bruden, och det ska jag se till att vi gör om inom en snar framtid. funderar på att rensa ur mina garderoben igen, men jag har ingen plats att göra av alla kläder, det är överfullt. så fårt jag öppnar garderoben ramlar det kläder ut. men snart kommer våren så en rensning skulle inte vara så dumt. men jag får se om jag orkar ta mig kraft till att göra det. maten är snart klar, och innan dess tänkte jag passa på att skriva lite på projektet, har insett att jag strax är klar, för nu har jag tagit upp de viktigaste punkterna. känns dock som om jag har lite kvar, och är inte riktigt nöjd med ssista delarna än, men det hinner jag ändra. nu ska jag försöka njuta av det som är kvar av söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0