tisdag

idag är det tisdag vilket betyder ännu en dag i skolans tråkiga värld. som tur är har jag bara historia och psykologi idag så jag ska allt överleva. imorn är det kuratorn som gäller och jag har inte ens ork till att pallra mig dit. mitt projektarbete har jag inte orkat skrivia på, för nu har jag precis insett det jag skriver om. jag har gått runt och inbillat mig att det inte hänt, och att jag gör det allvarligare än det är. men nu inser jag att det var allvarligt och att jag hela tiden försökt tränga bort det. nu förstår jag att jag inte pratat ut ordentligt om det, för ärligt talat så har jag pratat om allt utan vad som hände på högstadiet. så det blir så tydligt för mig när jag skriver om det, som en chock blir det. och hos kuratorn förra gången skulle jag skriva upp de positiva/negativa händelserna i mitt liv, och nu har jag kommit fram till högstadiet. så nu kommer jag tvingas att prata om det, och jag vet inte om jag klarar av det. så just nu vill jag egentligen krypa ner under täcket och ligga kvar där tills jag orkar mig upp. men världen fungerar inte så, iaf inte den värld jag lever i. så jag får åka till skolan ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0