tisdag

ännu en dag i annas helvete. ska snart dra iväg till skolan, vilket jag seriöst har lust att skita totalt i. dagar som dessa kommer mörkret inflygande och tankar från livet jag levde förr gör sig påminda. hur länge ska jag orka kämpa när det inte finns något värt att kämpa för? skolan klarar jag med nöd och näppa, och efter studenten har jag inte en enda plan i livet. scary, men jag orkar faktiskt inte bry mig. jag har förberett mig mentalt på att inte göra något alls, och om jag känner mig bra kommer jag att bli världens mest rastlösa vuxen. jag hatar att inte göra något, samtidigt som jag älskar att inte göra något alls. suck. med stora bokstäver. SUCK. orka borka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0