tisdag

första dagen i skolan efter lovet, and i survived. kuratorn och skolsköterskan kom faktiskt idag och informerade oss om vilka de är, vilket kanske är lite väl sent nu. men, bättre sent än aldrig i guess. på historian sa vår lärare att min inlämning om medeltiden var mycket bra, 3 eller 4 plus vilket är max. så nu får jag väl lägga ner mig lite på nästa förhör som är på fredag, men egentligen spelar det ingen roll. jag kommer att bli godkänd ändå för nu ska det bli strängare med betyg. men alltid något iaf. på psykologin fick vi reda på vårt provreslutat, och out of the blue fick jag godkänt. kan ni förstå. jag tyckte inte jag kunde något alls, men tydligen räckte det ändå. gött. nu är det texten jag ska ha godkänt i, sedan är det lugnt ett tag nu, hoppas jag iaf. resten av dagen tänkte jag tjocka mig med chips framför film och TV, och även något OC avsnitt kanske. och ny tid hos kuratorn har jag fixat också. så allt börjar äntligen ordna upp sig lite. men varför känns det då ingen skillnad?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är lättare om folk runt omkring vet någorlunda hur jag har det, ha ha! :P



Kul att du är inne och läser, det uppskattas :D Jag har inte heller mycket till fritid, och värre blir det om ca 2 veckor då jag bara ska gå hemma.

2009-03-03 @ 21:19:48
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0