torsdag - tralala

åkte hem lite tidigare från universitetet, frukstansvärt tråkigt var det. asmycket folk, och vi höll alla på att somna. så nu har jag varit hemma ett tag och softat. ska iväg till musikskolan snart och sjunga, wiie :) jag har suttit och sjungit nu i säkert en timme, så det känns gött. alltid skönt att känna att rösten funkar trots att en förkylning håller på att tränga sig in i min kropp. imorn är det fredag, gött. ska kanske hem till ida-bruden på lördagkäll, vi får se hur det blir. annars ska jag bara ta det lugnt och försöka skriva lite på mitt projektarbete också.

Kommentarer
Postat av: HENA

när ska ni vara klara med ert projekt då? :O

2009-03-05 @ 14:18:43
Postat av: anna

vet inte, i april nån gång tror jag.

2009-03-05 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0