torsdag

torsdag morgon, usch. ska strax iväg till universitetet vilket jag inte alls känner för just nu. hade föredragit att ligga kvar i min varma och sköna säng istället. but i guess i have to go. slutar där runt halv 1, och sedan ska jag hem och tillbaka till stan igen, sång. orka borka. vet dessutom inte om det var idag vi skulle ha masterclass, hoppas verkligen inte det. imorn är det ganska slapp dag. svenska där vi inte gör något speciellt, och sedan historia där vi har läxförhör. snark. kanske borde plugga lite på det, har bara läst sidorna och skrivit sammanfattning. ja ja, shit samma. det går väl som det går. världen lär ju inte gå under om jag misslyckas. bussen går 5 i 8, så nu måste jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0