when you're feeling tired

imorn är det skoltime och jag vill verkligen inte! jag har ingen ork alls och känner inte för att ta tag i sskolarbeten. men samtidigt ska det bli lite skönt att ha saker att göra, som att tvinga sig upp på morgonen. som tur är har bara bara 2 lektioner om dagen, så jag får väl stå ut. idag har varit en riktig pissdag. har tänkt massor, vilket gör att jag inte får nåt gjort alls nästan. min mage gör fortfarande ont, men jag måste till skolan imorn. skolsköterskan och kuratorn ska komma till vår klass och snacka om något...jag är lite nyfiken på vad. har iof pratats om att de ska komma nu i sisådär 3 veckor, men jag tror faktiskt att de kommer att komma imorn. jag får gömma mig i något hörn så jag slipper prata med dem. kuratorn går väl an, men jag vill verkligen inte prata med skolsköterskan. visst, hon är jätteschysst och så, men jag orkar inte dit nåt mer. hennes "plan" om att äta rätt funkar inte på mig, och inte sover jag bättre heller. jag skulle komma tillbaka till henne efter jag varit hos skolläkaren, vilket var i början av december....så förmodligen kommer jag bli dit-tvingad igen, buhu. men det kanske är för det bästa, vem vet. så egentligen har jag ingen större lust direkt att pallra mig upp till skolan, men jag antar att jag ändå måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0